Business

Vil I gerne være de bedste på markedet?

Virksomhed

Weare.dk

Annonce Virksomhedsprofil - 5. marts

Promover din virksomhed og skab noget vækst.

Vil I gerne være de bedste på markedet, øge jeres viden indenfor det givende fag og lave noget larm omkring jeres arbejde?

Dygtige medarbejdere og viden indenfor faget, kan være alfa og omega for, at din virksomhed kan levere resultater og skille sig ud fra de andre virksomheder.

Skab jer et brand

Hvis du gerne vil promovere din virksomhed og skabe en øget kendskabsgrad indenfor dit marked?

Der er mange ting, som du skal tage højde for i processen hvor, at du ønsker at skabe dit brand eller at rebrande dig selv. Først og fremmest så er I nødt til at lave noget larm omkring jeres virksomhed og jeres navn. Jeres potentielle kunder og alle dem som der er indenfor det samme fag, skulle gerne kende jeres navn, logo og vide hvad I står for.

Det er derfor vigtigt, at I i jeres virksomhed også er resultat og image bevidste. Gå ind til det med en tanke på projektet og med en god grad af motivation. Det kræver en god projektstyring og et hold motiveret medarbejdere, at få jeres budskab spredt ud i branchen.

Måske gør I allerede en masse gode ting, som både jeres samarbejdspartnere og kunder vægter højt. Det er en god idé at tage et godt kig i din virksomhedsværdier, og se om der er nogle af dem, som kan optimeres eller om I kan markedsføre jer på det.

Sørg for at have en klar vision

Din virksomheds vision er der hvor, at I skal arbejde jer henimod. Din virksomhedsvision skal derfor være klart defineret og skal beskrive et fremtidigt billede af virksomheden.

Hvis der ikke er en vision for din virksomhed, så ved hverken kunder, ansatte eller samarbejdspartnere hvor, at virksomheden stræber efter at bevæge sig hen.

Hvad vil I gerne realisere i virksomheden, og hvordan gør I det? Hvad er jeres etiske målsætninger, hvad støtter I i virksomheden og hvad vil I gerne sættes i samme bås som.

Hvordan kan I bedst sprede dette budskab?

For at sprede jeres (nye?) budskab, så skal I ud og lave noget larm. I skal ud og gøre folk opmærksomme på, at I eksisterer, at I stadigvæk er der og at I bestræber jer på at være de bedste.

En af måderne at gøre andre i branchen opmærksomme på jeres virksomhed, er ved at gå til nogle messer.

I kan eventuelt stille op med et foredrag, have et sjovt/anderledes indslag ved jeres stand eller blot stille op for at besvære spørgsmål og networke. Uanset hvad så er I nødt til at medbringe noget grafisk, så alle kan se, at det er jer der står netop der. Om I har en skærm med, en roll up banner eller deler flyers, kuglepenne og bolcher ud, så skal der være noget med jeres navn og logo.

Det skal ikke undervurderes hvor vigtigt, at det kan være at skabe noget larm omkring jeres brand. Desto flere gange at jeres potentielle kunder bliver konfronteret med jeres brand/logo, desto skarpere står det i deres erindringer og det er med til at skabe loyalitet og øge kendskabsgraden.

Jeres kunder må ikke være i tvivl om hvem I er og hvad I står for, når de ser jeres logo eller hører jeres navn.