Svane Køkkenet i Hjørring åbner mulighed for at booke digitale indretningsmøder – og kunderne kan starte derhjemme med at lege med kombinationer og farver i et nyt virtuelt indretningsunivers.

HJØRRING: Foråret er højsæson for at modernisere, bygge om og planlægge nyt køkken, bad eller opbevaring. Svane Køkkenet i Hjørring giver nu kunderne mulighed for at møde indretningskonsulenten virtuelt, og som optakt til mødet kan de selv lege med kombinationer, farver og materialer på skærmen.

Svane Køkkenet følger nøje sundhedsmyndighedernes anvisninger til at gøre butiksbesøget så sikkert som muligt med afspritning, få kunder ad gangen og andre forholdsregler. For at imødekomme ønsker om at mødes online i denne specielle tid har kæden styrket den virtuelle køkkenoplevelse og bl.a. indført booking af digitale møder:

- I forvejen arbejder mange nu hjemmefra og holder virtuelle møder med kollegaer. Derfor finder vi det nærliggende at tilbyde et virtuelt møde med indretningskonsulenten, hvor de kan udveksle drømme, ideer og økonomi, siger Martin Christensen fra Svane Køkkenet i Hjørring.

Nysgerrigheden for initiativet er stort, viser antallet af besøgende på websitet, og adskillige har allerede booket de første møder:

- Det er dog klart, at vi alle lige skal vænne os til at bruge de nye virtuelle muligheder. Vi er dog overbeviste om, at online-møder bliver en del af fremtiden, siger Martin Christensen.

Virtuel køkkenindretning

I dag starter de fleste køkkenkøb på internettet, hvor forbrugerne søger inspiration til stemninger og udtryk. For at styrke oplevelsen af den virtuelle inspirationstur har Svane Køkkenet tilføjet en ny facilitet: Et virtuelt customizer værktøj, hvor kunderne kan sidde derhjemme foran skærmen og lege med at mixe og matche flere køkkendesigns, farver og materialer.

- Styrken i vores brede sortiment og mange køkkendesigns er netop, at de kan mixes på kryds og tværs. Det giver kunderne et væld af muligheder for at vælge lige netop de farver og materialer, som matcher deres nuværende bolig, stil og familiens behov, siger marketingchef Merete Steenberg Thomsen, Svane Køkkenet.

Den nye facilitet ”Mix og Match” tiltrækker mange nysgerrige, som allerede har testet, hvordan de kan kombinere Svane Køkkenets to mest populære serier, MASSIV og S19.

Det kan tjekkes ud på www.svane.com, hvor der også ligger en guide til onlinemødet.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...