Centeret er sat til salg og ejerkredsen vil drive centeret videre frem til 24. februar

HJØRRING: I 2016 overtog Jan Olsen Hurlumhejhuset i Hjørring og lavede det om til FunCenter. - Nu må jeg desværre lukke centret igen, lyder det fra Jan Olsen.

FunCenter Hjørring har sidste åbningsdag 24. februar.

- Her efter tre år er konklusionen, at det går den helt rigtige vej på alle fronter, siden vi overtog stedet, men desværre langt fra i det tempo, som vi havde ønsket. Målet har hele tiden været at ansætte en fuldtidsmedarbejder og have ni studerende, der selvstændigt kunne drive centret, men det har der ikke været økonomi til, og det ser ikke ud til, det er inden for rækkevidde inden for nærmeste fremtid, oplyser Jan Olsen i en pressemeddelelse, der er underskrevet centerets team.

Center til salg

- Jeg har derfor truffet en beslutning om at sætte stedet til salg. Er FunCenter Hjørring ikke solgt inden sidste åbningsdag den 24. februar, kommer tingene i centret på auktion hos Campen Auktionshus den 26. februar til 10 marts.

Prisen for selskabet og inventar til at drive centret videre er 459.800 kroner.

- Vi driver FunCenter videre i samme ånd som hidtil indtil den 24. februar, og vi vil gerne takke alle de gæster, der har besøgt og støttet vores iværksætterprojekt de sidste tre år.

- Har du købt årskort skal du sende en mail med billede af årskortet og notere dit kontonummer til jol@funcenter.dk så får du pengene retur på din konto i indeværende måned.

Mange forbedringer

I pressemeddelelsen oplyser Jan Olsen, at der er investeret rigtig mange penge og tid på at ændre og forbedre konceptet.

- Vi har etableret en hel eventhal med masse sjove aktiviteter, etableret en skydebane og forsøgt os med lasergame. Derudover har vi udbygget legelandet med nyt klatrestativ, område for de mindste og inddraget lageret til et fedt kanonrum. Vi har fået malet fedt graffiti på væggene, lagt nyt gulv og generelt løftet centeret over hele linjen.

Centerets hjemmeside er udbygget og der er investeret markant i markedsføring på Google, lejlighedsvis også i radio og turistmagasiner, samt sponsorater.

- På personale-siden har vi fra øverste hylde fundet kollegaer, der kan lide at arbejde med mennesker, lærerstuderende, pædagogstuderende og kommunikationsstuderende og holdt en masse workshops for at øge gæsteservicen.

- Vi ændrede prisen på entre fra 115 kr. per barn til 89 kroner og for voksne fra 59 kroner til 29 kroner. Voksne der ikke deltager fortsatte med at være gratis.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...