Stephanie Sørensen fra Capu – Din kaffebar fik overrakt en vandrepokal, da hendes firma fik prisen Årets Butik i Metropol.

Capu - Din kaffebar blev hædret med pokal, diplom og check

HJØRRING: Metropol ShoppingCenter har for første gang kåret Årets butik, og vinderen i 2018 blev Capu - Din kaffebar, der modtog pokal, diplom og check.
Det fortæller Jane Melgaard Olesen, der er Marketing Manager i Metropol ShoppingCenter.
- Vi vil hele tiden gerne blive bedre, og her er servicen i butikkerne også i fokus, da det er her vi blandt andet kan gøre en forskel i forhold til nethandel. Vi kan give kunderne en oplevelse og lyst til at komme tilbage.
- Vi startede konkurrencen op med en peptalk fra Jesper Christensen fra Redmark. Jesper har gennem 20 år arbejdet med, at træne og udvikle medarbejdere i virksomheder og butikker over hele landet, med henblik på at give kunderne den bedste mulige service og oplevelse. Evnen til at få kunden til at føle sig velkommen og yde en rådgivning og service ud over det sædvanlige, er altid målet, når Jesper starter træning af butikkens medarbejdere. Derfor var Jesper et oplagt valg.
Dysten om at få titlen Årets Butik begyndte på Facebook, hvor brugere fandt deres fem favoritter: Bahne, Bianco, Capu - Din kaffebar, Hønemor og Only
- Herefter fik de fem butikker besøg af en mystery shopper og Jesper Christensen, hvorefter vi kunne kåre den endelige vinder, tilføjer Jane Melgaard Olesen.
- Der var tæt løb om titlen og butikkerne klarede sig generelt rigtig godt. Men Capu - Din kaffebar har gjort det ekstra godt og løb derfor med sejren i år.
- Vi har planer om at lave en tradition her, og derfor er det også en vandrepokal, der blev overrakt til Stephanie Sørensen fra Capu - Din kaffebar fredag den 26. oktober.
Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...